środa, 24 lipca 2013

Bądź sobą

Bądź sobą. Bądź sobą choćby wszyscy Cię mieli nienawidzić za to jaka jesteś. Nigdy nie wstydź się być sobą. Nigdy się nie bój. Ludzie warci Twojej uwagi zaakceptują Cię taką jaka jesteś. Nigdy nie pozwól by ktoś Tobą kierował. Rady są w porządku, ale nie rozkazy. 
Chcesz być gwiazdą rocka? Bądź gwiazdą rocka. 
Chcesz być malarzem? Bądź malarzem.
Chcesz pobiegnąć w maratonie? Ćwicz, trenuj i biegnij.
Chcesz wspiąć się na Mont Everest? Przygotuj się i idź.
Chcesz mieć tatuaż? To idź i zrób.
Chcesz się śmiać? Śmiej się i nie patrz na to, że inni uznają Cię za wariatkę.

Nie ma czasu na kalkulowanie czy komuś innemu się coś podoba czy nie. Chcesz coś w życiu osiągnąć to nie patrz na to co mówią inni. Staraj się rozróżniać ludzi, którzy Cię wspierają w tych marzeniach od tych, którzy udają i tylko chcą podłożyć Ci kłodę pod nogę. 

Ktoś Ci mówi, że nie możesz czegoś zrobić? Nie możesz? A właśnie, że możesz! Chcieć to móc. 
Ktoś kto Ci mówi, że czegoś nie możesz tak na prawdę sam nigdy niczego nie osiągnął i chce zniżyć Ciebie do swojego poziomu. Nijakości i marności. Nie pozwól na to. Bądź ponad to. Życie jest za krótkie. Wykorzystaj każdą chwilę, by być najszczęśliwszą osobą na świecie. Będzie warto.

Ktoś mówi, że popełniasz błędy. Ale to Twoje błędy. Twoje życie. Dlaczego masz rezygnować ze swoich marzeń tylko dlatego, że komuś wydaje się, że to jest błędem? Popełnisz błąd to się nauczysz czegoś w życiu.
 A co jeśli tego błędu nie będzie? Jeśli właśnie będziesz najszczęśliwszym człowiekiem na świecie? W walce o marzenia nie ma przegranych. Jeśli próbujesz jesteś zwycięzcą. A błędy nie będą miały dużego znaczenia. Satysfakcja, że się starałaś i próbowałaś zatrą każdą rysę po popełnionym błędzie.

Po prostu bądź sobą. Żyj. Kochaj. Walcz. Wymagaj od siebie. Próbuj. Nie poddawaj się. Bądź silna. Trzymaj się. Nie pozwól by ktoś Cię zatrzymał. Bądź szczęśliwa. Zawsze idź przez życie z uśmiechem. 
Trzymam kciuki. Jestem z Tobą! :*


Tym postem chyba bardziej pomagam sobie. Czytając go po raz kilkunasty w końcu uwierzę w te słowa i będę żyć tak jak to opisałam. Tak na sto procent, a nie pięćdziesiąt.

52 komentarze:

  1. Ostatnio też próbuję siebie motywować, uwierzyć, że coś jednak potrafię, że nie jestem beznadziejna. Jednak nie wierzę w to w 100%, dalej mam chwili zapaści emocjonalnej..
    Czytaj to ile tylko dasz radę. Wiara w siebie to podstawa do osiągnięcia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze są chwile takiej zapaści emocjonalnej. Ważne jednak by ciągle wierzyć w siebie, to jest najważniejsze i jednocześnie najtrudniejsze.
      Czytam :) Na pewno będę wracać do tego postu, gdy nadejdą gorsze dni.

      Usuń
  2. Ogrom tkwi w psychice. Jeśli nie spróbujesz, nigdy się nie dowiesz, zawsze będziesz jedynie myślała, co by było gdyby. Nie można się nigdy nie poddać, nie ma po co. Trzeba pokazać to, na co nas stać, dać to od siebie, bo nikt inny nam tego nie da. Uwolnić umysł i maksymalnie oddychać wolnością. We wszystkim chodzi właśnie o serce. Koniec wymówek i narzekania, nie można wciąż marnować czasu. To nasz czas, by zabłysnąć. Trzymaj w sobie tę motywację. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie można marnować czasu, bo kiedyś go może zabraknąć. Będę się starać nigdy jej nie stracić.
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Tak, dokładnie :). Często mam wrażenie, że na wszystko jest za mało czasu. :)

      Usuń
    3. Mam dokładnie tak samo. Czas zdecydowanie bardzo szybko leci. Już prawie połowa wakacji za nami :)

      Usuń
    4. Wakacje wakacjami :), ale w ogóle życie szybko mija, każdy rok... :D

      Usuń
    5. Dokładnie :) To jest takie dosyć przerażające, bo pomału już się zbliża taka prawdziwa dorosłość.

      Usuń
    6. Hueh, ja czuję, że jeszcze sporo czasu minie nim będę prawdziwie dorosła ;)

      Usuń
    7. To jasne :) Ale jak się pójdzie na studia to już większa odpowiedzialność :)

      Usuń
    8. Niby tak, ale to nie zawsze, bo i tak rodzice jeszcze są i dbają :D

      Usuń
    9. To prawda, jednak i tak trzeba być bardziej samodzielnym, bo rodzice też chcą od nas dzieci wreszcie odpocząć :D

      Usuń
    10. Tak się mówi :). Jednak nie zawsze jest to możliwe, mimo wszystko :)

      Usuń
    11. Jasne :) czasem są trudne sytuacje i niestety tak być nie może.

      Usuń
    12. Mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie, a przynajmniej nie za długo :D

      Usuń
    13. Za długo też nie dobrze, z jednej strony jest to męczące :)

      Usuń
    14. Męczące dla obu stron :)

      Usuń
  3. Święte słowa i na pewno pomogą nie tylko Tobie, ale też Nam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. Jeśli komuś to także pomoże to będę bardzo szczęśliwa :)

      Usuń
  4. A ja z Tobą, całym sercem!!! :* Cieszę się niezmiernie, że tak tu motywująco i pozytywnie. Uśmiechnij się, bo lepszy, nowy dzień nadchodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :**
      Uśmiecham się mimo wszystko :)

      Usuń
    2. Bardzo dobrze :) Jestem uśmiechnięta przez całe dnie :) Mam nadzieję, że tak pozostanie na dłużej.

      Usuń
    3. Pozytywne nastawienie przyciąga dobre rzeczy :)

      Usuń
    4. Oj żeby to była prawda :)

      Usuń
    5. Psycholodzy twierdzą, że tak ;D Poza tym karma, dajesz dobro, dostajesz dobro :)

      Usuń
    6. Skoro psycholodzy tak twierdzą to nie może być inaczej :D Tak, jest sporo racji w tych słowach. :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten pozytywny, motywacyjny post :) Od razu czuję się lepiej po przeczytaniu, bo napisałaś szczerą prawdę - wszystko jest w naszych rękach, możemy żyć i być kim tylko chcemy i to jest piękne :) A błędów nikt się nie ustrzeże, ale po to są żeby się czegoś nauczyć.
    Trzymam kciuki za Ciebie, za siebie i za wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że poczułaś się lepiej :) Błędy mimo wszystko są przydatne w życiu.
      Ja również! Dziękuję :)

      Usuń
  6. Dzięki za ten post, obudziłaś we mnie znowu ducha walki.

    Dzisiejszy dzień skutecznie go zniszczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za te miłe słowa. Na prawdę bardzo się cieszę, że udało mi się jakoś pomóc. :)

      Usuń
  7. Można akceptować kogoś opinię, ale niekoniecznie dostosowywać się do niej i żyć według opinii innych. Są ludzie, którzy chcą dla nas dobrze, ale to nie oznacza, że powinno się żyć tak jak mówią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże... Tak bardzo bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieć to móc. I Ty dasz radę. Wierzę w Ciebie!

      Usuń
  9. Dokładnie, tak właśnie trzeba postępować. Ale, jak to w życiu, łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Myślę, że mi się udaje być sobą. Nie staram się kogoś naśladować, bo jaki to ma sens? Gdyby każdy był taki sam, świat stałby się nudny. Aczkolwiek czasem sobie myślę "O Boże, co ludzie wtedy pomyślą?" Tak jak mówisz, trzeba robić to, co się lubi najbardziej. I tego Ci życzę. Wszystkim. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu nikogo naśladować. Bycie sobą jest o wiele bardziej łatwiejsze z tego faktu, że nie musisz ciągle zakładać różnych masek itp.
      Są takie sytuacje, kiedy myślimy co ludzie powiedzą, ale zawsze trzeba wiedzieć, że ludzie zawsze będą gadać, cokolwiek być nie zrobiła :)
      Ja również Tobie tego życzę :**

      Usuń
  10. Zapisze sobie Twój post w zakładkach i będę do niego wracać. Pokazałaś nam dobre antidotum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, na prawdę bardzo mi miło :)

      Usuń
  11. Świetna motywacja. Trafiłam na nią w odpowiednim momencie. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najdłużej.

      Usuń
    2. Musisz się o to postarać. ;)

      Usuń
    3. Będę się starać najmocniej jak będę mogła :)

      Usuń
  13. Teraz tylko się tego trzymać i będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również tym pomagasz, napajasz pozytywną energią! Dajesz motywację do życia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa. Jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  15. Jestem! I staram się przekonywać innych, aby również byli sobą. To bardzo ważne, więc trzymam kciuki także za Ciebie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję z całego serca za odwiedziny. I za miłą odpowiedź tu. Czekam sobie cichutko na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Ja także dziękuję :)
      Bardzo się cieszę, ale nowa notka chyba dopiero po weekendzie, bo wcześniej nie bardzo mogę :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo.
Dziękuję, za wiarę i motywację.
Dziękuję za to, że jesteś :*
<3