wtorek, 4 czerwca 2013

Wycieczka :)

Jutro wycieczka. Pogoda marna, będzie lało. Więc błagam Was módlcie się dla mnie o słońce :). Inaczej będzie dosyć słabo. Choć nie wątpię, że nudno nie będzie. Ale bez dobrej pogody to już nie ta sama wycieczka. Mimo wszystko bardzo się cieszę.
Przy pakowaniu miałam ochotę się rozpłakać. Mała torba, ale rzeczy wiele. Jakby było ciepło to by nie było problemu, bo tylko letnie rzeczy bym wzięła. A tak to muszę kurtkę i różne grube rzeczy. A jeszcze kosmetyki, jedzenie, jakieś drobiazgi i masa rzeczy z tego się uzbiera. A pewnie i tak czegoś zapomnę.
Dobra lecę spać, bo jutro trzeba wstać o 5.00.
Wracam za kilka dni.

A tutaj macie utwór z filmu 'Trzy metry nad niebem". Zakochałam się w tym utworze.



Trzymajcie się :*

4 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu :) Odmówię modlitwę za pogodę, także nie martw się, o ile mam tam jakieś względy to może się uda :D
    Torba zawsze jest za mała, sama to znam, wszystkiego się do niej nie spakuje, a tyle rzeczy jest niezbędnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę, zabierz mnie ze sobą .
    Pomodlę się o pogodę, chociaż chyba takie fatum nad tą Polską wisi. Najpierw długaśna zima, teraz jesień.
    Miłej podróży i fantastycznej wycieczki!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze! ;) A dokąd to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wycieczki, nawet bez idealnej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
Dziękuję, za wiarę i motywację.
Dziękuję za to, że jesteś :*
<3