sobota, 18 maja 2013

Brak zrozumienia.

Wszystko zniosę
Zniosę największe kłamstwo.
Zniosę najgorszą prawdę.
Zniosę najbardziej bolesną obelgę.
Zniosę wszystko.
Ale najbardziej boli mnie brak zrozumienia u bliskiej osoby. Kiedy mówię o swoich lękach, uczuciach, pragnieniach, a ktoś kto jest dla mnie ważny i cholernie liczę się ze zdaniem tej osoby nie potrafi tego zrozumieć. Kiedy widzę w oczach, w głosie tej osoby brak zrozumienia i wsparcia w sytuacjach, kiedy najbardziej tego potrzebuję. Są sytuacje, że zrozumienie jest potrzebne jak tlen. Są sytuacje kiedy nagle dopada mnie chandra, strach, ból, wielki dół i potrzebuję tego zrozumienia. Aby znowu się podnieść. Przetrwać. A jego nie ma.
W takiej sytuacji czuję cholerną samotność, a w samym jej środku cholerną pustkę.
Tego nie potrafię znieść.


15 komentarzy:

  1. To jest smutne, że najbliższa osoba nie rozumie, albo co gorsza potępia i drwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smutne i przykre. Z potępieniem się nie spotkałam. Na razie.

      Usuń
    2. Ja już niestety tak i nie życzę Ci tego ;)

      Uważaj na kolanka! :D

      Usuń
    3. Przykro mi, że tak się stało.

      Haha, oczywiście :D

      Usuń
  2. Rozumiem Cię... Ale może jeszcze zrozumie. Czasem na to trzeba trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się smutno zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Ale niestety takie sytuacje bywają bardzo smutne.

      Usuń
  4. Rzeczywiście takie coś jest naprawdę smutne - ty się przed kimś otwierasz, a druga osoba po prostu nie rozumie, o co tak naprawdę ci chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. kłamstwo wiąże się z brakiem zrozumienia... nie chciałabyś być okłamywana, wierz mi.
    brak zrozumienia jest okropny. czasem się po prostu nie dogadujemy... zrozumienie można znaleźć u wielu bliskich osób,a le jak ktoś nas okłamuje, to to jest po prostu okropne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie, i naprawdę jest to strasznie ciężkie. Każdy z nas potrzebuje kogoś kto wysłucha i nie będzie oceniał, kto zrozumie. Prosimy o tak niewiele o zrozumienie i nie ocenianie, a tak trudno to uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  7. I dlatego właśnie zakończyłam jedną przyjaźń... Zrozumienie wśród przyjaciół jest bezwzględnie obowiązkowe.
    Dasz radę, trzymaj się Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem o czym piszesz. Brak zrozumienia jest okropny, a jednak... ja go bardzo często doświadczam, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
Dziękuję, za wiarę i motywację.
Dziękuję za to, że jesteś :*
<3