poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Soundtrack Blogerów/ Creative-blog-award

       

Bardzo dużo blogerów się w to bawi, więc postanowiłam, że ja też spróbuję. Tą zabawę znalazłam u Masked, a więcej o tym możecie poczytać tutaj klik
To była na prawdę bardzo bardzo trudna decyzja. Uwielbiam tak wiele piosenek i tak wiele można przypisać do mojego życia, że miałam bardzo duży mętlik w głowie. 'Wojnę' o najlepszą z najlepszych początkowo zaczęłam od zrobienia najlepszej dziesiątki. Wyeliminowałam później pięć utworów, a następnie zostały dwie. Nie wiedziałam którą mam wybrać. Najchętniej napisałabym tu te dwie piosenki, ale takie reguły i dwóch nie można. (Najchętniej napisałabym wszystkie ulubione :D). Więc w końcu zadecydowałam i wybrałam tą: 


            

Uważam, że jest po prostu cudowna. Muzyka, głos, tekst. Przyznam, że ta walka była cięża i nierówna. Nie wiem czy napisać o piosence, która siłą rzeczy spadła na drugie miejsce. Raczej tak nie zrobię. Powiem tylko, że ta druga wywołuje u mnie bardzo silne emocje, w połączeniu trochę radości, ale więcej smutku.
Ale za to 'It's my life' jest niesamowicie pozytywna, optymistyczna. Towarzyszy mi od najmłodszych lat. To jest jedna z tych na których się wychowałam. Uwielbiam ją. Daje absolutnie dużego kopniaka. 
Ten wybór był trudny, ale jestem zadowolona :)


 ***

      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvWuKgUr4E3thydTz2UtENEGfOXz5TLEABr92lU_NwtwV0NcOTmNzh0-ZFEPhO-KA6gmMAxsHnis3m3rTy23qm_SnId1VfOqUfJb4NbBvDHa7lLfBoVel5E_lX3_m0-_KNhMK-fD5kVms/s1600/creative-blog-award.png

 Za nominację dziękuję SylwiKarolinie ;)

Zasady są następujące:
Po pierwsze: Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie).
Po drugie : Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
Po trzecie: Umieść wyróżnienie na swoim blogu.
Po czwarte: Podziękuj za wyróżnienie.
Po piąte: Opisz siebie w 3 słowach
Nominuję: Koke, Masked, Insane, PaulenEmi

O mnie trzy słowa? -  Lojalna, optymistka, z poczuciem humoru. 

***
 
Nareszcie ciepło! :) Czekam na maj, a potem wakacje.
Teraz ostatnie i przedostatnie sprawdziany w szkole, więc trzeba się trochę spiąć ale jeszcze trzy miesiące i wolność! :)


18 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. :) Lubię tę piosenka, fajnie się do niej biega, bo nie zamula, tylko stymuluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      Racja, mam ją na telefonie, zapisaną w liście odtwarzania "Ćwiczenia" :D

      Usuń
    2. No właśnie :D. Ulubiona piosenka mojego taty chyba ;d

      Usuń
    3. Chyba :D Bardzo trudno jest wybrać ulubioną, bo każda wywołuje innego rodzaju emocje. :)

      Usuń
    4. No właśnie. Są kawałki, które wywołują te same emocje, łączą się z podobnymi wydarzeniami z życia. I do nich jest takie sentymentalne podejście.

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Co do piosenki to ogólnie uwielbiam Bon Jovi, a tę piosenkę robiłam kiedyś na j. angielskim, bodajże w 1 gimn. przy użyciu słowa "ain't" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) uwielbiam optymistów, więc wiesz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka jest naprawdę jak bomba atomowa, daje takiego kopa energetycznego ;) Przy sprzątaniu najlepsza, jak i "because we can" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, najlepsza! :) "Because we can" również bardzo lubię :)

      Usuń
  5. Piosenka jest mega pozytywna!
    Lojalność to wspaniała cecha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze słucham tej piosenki, gdy brakuje mi energii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, jedna z nielicznych, która tak podnosi :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo.
Dziękuję, za wiarę i motywację.
Dziękuję za to, że jesteś :*
<3